Keuring boeken

Operationeel manager vastgoedinspecties

(32-40uur)

Bij Keurhuis Nederland zijn we gespecialiseerd in het inspecteren van vastgoed. Ons team van experts zorgt ervoor dat onze klanten altijd kunnen rekenen op betrouwbare en gedetailleerde inspectierapporten. We zijn op zoek naar een gedreven en ervaren operationeel manager om ons team te komen versterken en onze werkprocessen verder te optimaliseren.

 

Functieomschrijving

Als operationeel manager vastgoedinspecties ben je verantwoordelijk voor het coördineren van inspectiewerkzaamheden en het aansturen van ons inspectieteam door heel Nederland. Je zorgt ervoor dat alle inspecties efficiënt en volgens de hoogste kwaliteitsnormen worden uitgevoerd. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van onze operationele werkprocessen en het waarborgen van klanttevredenheid.

 

De allerbeste inspecties voor vastgoed!

Keurhuis Nederland is één van de dochterondernemingen van SKG-IKOB. SKG-IKOB is een
bouw-gerelateerd instituut dat naast de activiteiten van Keurhuis Nederland ook certificatie- en inspectiediensten biedt, een eigen onderzoekslaboratorium, een eigen IT platform en een separate  ontwikkelafdeling heeft.

Sinds 2002 heeft Keurhuis Nederland ervaring met uitvoeren van vastgoedinspecties voor o.a. woningcorporaties, particulieren en VvE’s. Onze diensten lopen sterk uiteen en we werken continue aan het verbeteren en uitbreiden van onze producten en diensten. In 2023 is ook Keuringshuis onderdeel geworden van onze organisatie, en hebben we daarmee een mooie stap gezet om onze ambities waar te kunnen maken. Om zowel onze producten en diensten nog beter op de kaart te kunnen zetten, en tegelijkertijd te werken aan het verbeteren van onze interne processen, zoeken we uitbreiding voor ons team in de vorm van een operationeel manager.

Ons team bestaat momenteel uit 12 inspecteurs, 3 collega’s op de binnendienst en een operationeel directeur. Ook maken we gebruik van de inzet van diverse externe (zzp-ers) inspecteurs. Ons producten en dienstenportfolio bestaat momenteel o.a. uit:

  • Aankoopkeuringen van woningen.
  • Bouwkundig onderzoek en inspectie.
  • EPA advies en energielabels.
  • Conditiemeting en meerjarenonderhoudsplanningen.
  • Blowerdoortests, infraroodopnames etc.

 

Wat ga je doen als operationeel manager vastgoedinspecties?

  • Jouw belangrijkste taak is het ondersteunen van de operationeel directeur. Je ziet toe op de dagelijkse gang van zaken en je zorgt ervoor dat dit soepel verloopt.
  • Je geeft leiding aan de collega’s van de binnendienst, ondersteunt het inspectieteam en zorgt voor de operationele aansturing van zowel onze eigen, als ook ingehuurde inspecteurs.
  • Je ziet toe op een efficiënte planning van werkzaamheden en je bent eindverantwoordelijk voor de inzet van inspecteurs en o.a. het bijhouden van verlofdagen.
  • Je draagt zorg voor de waarborging van de kwaliteit en de nauwkeurigheid van inspectierapporten.
  • Je houdt je bezig met het optimaliseren van operationele processen en workflows.
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor collega’ en klanten en zorgt voor een uitstekende klanttevredenheid.
  • Je draagt bij aan de ontwikkeling en implementatie van nieuwe inspectiemethoden en kwaliteitsverbeteringen.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een salaris afgestemd op jouw kennis en ervaring, tussen de € 3.800,- en € 4.800- bruto per maand, op basis van 40uur per week.
  • 25 vakantiedagen + 8 ATV dagen (o.b.v. full time dienstverband) en een goede pensioenregeling.
  • Een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een auto, laptop en telefoon van de zaak.
  • Een fijne, informele werksfeer met leuke collega’s waar je van op aan kunt.
  • Ruimte en vrijheid om de functie op jouw manier in te vullen, waardoor jouw toegevoegde waarde de ruimte krijgt bij ons. We staan altijd open voor nieuwe ideeën en inzichten en werken graag samen om onze prestaties continue te blijven verbeteren.
  • Ons hoofdkantoor is gevestigd in Geldermalsen.

 

Wie zoeken wij?

Je hebt kennis van bouwkundige en duurzaamheidsinspecties, en je vindt het leuk om in een gedreven, kleinschalig en professioneel team te werken. Daarnaast:

  • Beschik je minimaal over een afgeronde MBO-4 opleiding, bij voorkeur in de richting bouwkunde.
  • Heb je aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie binnen de vastgoedsector.
  • Beschik je over sterke leiderschaps- en communicatieve vaardigheden.
  • Kun je snel schakelen en werk je probleemoplossend.
  • Heb je ervaring met het optimaliseren van operationele processen.
  • Ben je klantgericht en goed in staat om relaties op te bouwen en te onderhouden.

 

Interesse?

Wil jij graag onderdeel uitmaken van ons team? Dan komen we graag in contact met jou!

Neem contact op met Jeroen van der Eeze (Operationeel Directeur), of stuur direct je cv met motivatie naar: j.vandereeze@keurhuisnederland.nl. Wil je meer weten over deze vacature?
Dan kun je bellen naar ons algemene telefoonnummer (088-2440111) en vragen naar Jeroen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Keurhuis Nederland